9 Mart 2012 Cuma

Sosyal Medya Stajyeri Var burada Gel Vatandaş Stajyere Gelll

Merhaba efenim,
Nasılsınız? İyisiniz iyisiniz öyle gördüm.
Beni soracak olursanız iyiyim ya valla geçinip gidiyoruz. Bu aralar sosyal medya uzmanlığı üzerine bir stajyeri arıyorum bir türlü bulamadım gitti. Ama yakında bulacağım eminim. Belki pazartesi,salı günü buraya güzel bir haberle gelebilirim. Belki bir yere girmiş olabilirim, belkide fakir ama gururlu bir sosyal medya uzmanı olabilirim kim bilir.

Bak bir tane cv hazırladım kendime biraz saçma gibi oldu ama sosyal medyacının cv'si böyle olmalı sanırım.
http://onurunal.com.tr/sosyalmedya Oradaki resim ne kadar iğrenç ve eski de olsa cv için en uygun resim oydu.
Yakında bir tane daha cv oluşturabilirim.

Bu arada cemile sufle kabı al sana sufle yaparım dedi. Sufle kabı alsam yapar mı? Sufle neden bu kadar güzel? Cemile sufle yapmayı nereden öğrendi? gibi sorular sorasım geliyor aklıma sanırım cemile sufle yapar. Teorikte yapar ama uygulamaya gelince bilemiyorum.

Şimdi de tripkolik bir hödük trip atıp duruyor. Bu tribi nasıl durdurabilirim? Trip atmasını nasıl engelleyebilirim? Ey hödük artık trip atmayı kessen nasıl olur?

Bir yandan da facebook için program yazıyorum. Bot tarzı bot düzgün çalışır hale geldi. Yakında satışa çıkartacağım. Zaten alıcısı bir tane ona satış yaparsam sosyal medya üzerine açacağım blogun parasını çıkartmış olurum.

Css ve Div konularında uzmanlaşmaya çalışıyorum elimde bulunan eğitim setlerini izleyerek notlar almaya başladım. Yeni bir teknik öğrendim. CSS Sprite tek bir png dosyasına tüm resimleri atarak background kaydırma işlemi ile sitenin hızlı yüklenmesini sağlıyoruz. Böylelikle zaman ve hızdan tasarruf yaparak siteler daha iyi bir konuma gelmiş oluyor.

Bu kadar teorik bilgiden bahsetmek saçma gibi oldu hemde kişisel bir blogda  onurunal.com.tr adlı sitemde ne yapacağım hala kafamda birçok soru var. Cv olarak mı paylaşsam, yoksa blog tarzı mı yapsam? Yoksa hem blog hemde cv şeklinde mi? Buna bir türlü karar veremedim. İlerleyen günlerde karar verebilirim. Neyse bu kadar yazdım yeter sanırım ara ara farklı konularda yazamaya devam edeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder