2 Mart 2012 Cuma

Merhaba Buraya Güzel Bir Başlık Koydum Farzet!

Mörhöbo,
Uzun zamandan beri yazmak için bir şeyler arıyorum ve tesadüf budur ki bulamıyorum. İşte bugün de bir şeyler saçmalamaya çalışacağım bakalım ne kadar başarılı olacağım.

Bu aralar paintball'a gitmeyi istiyorum. Sanırım sınıfça bir etkinlik düzenleyip gidebiliriz. Belkide gitmeyiz belli olmaz.
Bu hafta toplamda 3,5 porsiyon HD iskender yedim. Dilenk sağolsun hesapları o ödedi(nihaha).  HD iskender , SD iskender, DVDRIP iskender demeden geçemeyeceğim. Mekan güzeldi tabi ki iskenderler de tavsiye ederim. Bana ve arkadaşlarıma ilginç gelen tek şey HD'nin anlamıydı. HD = Hakan Demirağ'ıymış meğersem kurucusu resmen kendi ismiyle marka yaratmış tebrikler HD Abi.

Bir de unutmadan sınıfta iğrenç espriler  yapmaya başladım. Sanırım sınıfta iğrenç espri yapanlardan oluşan bir konsey yada grup kurulsa lideri ben olabilirdim. Öyle bir iğrenç espriler yapıyorum ki ben bile bazen kendimden tiksiniyorum. "Bu kadar iğrenç olunmaz abi" demek istiyorum kendime ama demiyorum zevkli oluyor iğrenç espri yapmak. Bunu da  tavsiye ederim.

Bir saat sonra okul için yola çıkacağım matematik dersi var. Sonra da eve dönerim herhalde.


Eğer bir gün evlenirsem(evlenmeyeceğim de) düğünümde yaşlı teyzelerin ve yaşlı amcaların bu  (yukarıdaki) şarkıyla dans etmelerini istiyorum. Ey! yaşlı amca ve teyzeler duyun beni! Haydeee Oynamayan kalmasın. Hoppaaaa.

Sıkıldığım anlarda bu şarkıyı dinliyorum iyi geliyor kalkıp oynayasım geliyor ama dans etmeyi bilmediğim için Yetenek sizsinize çıkan Nurullah Selim gibi bir performans ortaya çıkıyor. Yani ondan da beter diyebilirim.

Hop! birde unutmadan bazı insanlardan nefret etmeye başladım . Sadece işleri düşünce "Onur" diyen, bazı zaman çok iyi bazı zaman boktan olan insanlar evet evet size diyorum! Sizden nefret ediyorum.(oh be rahatladım.)

Neyse koy götüne rahvan gitsin. Hayde Oynamaya devam. 
Lets rock
Everybody lets rock
Everybody on the whole cell block
They was dancing to the jailhouse rock!

Neyse adios.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder