26 Şubat 2012 Pazar

Saçmalamak Güzeldir!

Uzun süreden beri bloguma yazı girmedim. Özledim len seni kerata. Şimdi yine hayallerimi anlatacağım, başımdan geçen olayları anlatacağım sende beni dinleyeceksin oldu mu?

Sosyal medya uzmanlığı kursuna bu hafta fazla katılamadım sadece bir gün katıldım. Onda da bumads anlattılar gayet mantıklı ve güzel bir sistem ileride kullanabilirim.  Birkaç firmaya staj başvurusunda bulundum bakalım onlardan geri dönüş yapan olacak mı? Bence olmaz ama olumsuz düşünmemek lazım olumlu düşün olumlu olsun.
Adobe After Effects 'den artık nefret ediyorum. 1.30 dakikalık bir videoyu 24 saatte render işlemi yaptı hatta yapamadı! 23. saatte hata verdi. 3 gece resmen onunla uğraştım. En sonunda dilenk sağolsun. Onun sayesinde render işlemini 7 saatte hallettik. Thank you Dilenk(dilek ölmez).

Tıkla Düğün hayatımda böyle bir düğün görmedim gören var mı? Varsa neredeyse kesin haber versin gitmek isterim. Bizim buralarda böyle bir şey yok :( Gecenin bilmem kaçı bunu dinliyorum varın halimi siz düşünün kalkıp oynasam mı?

Böyle bloguma duygusal yazı girmeyi düşünüyorum. Belki yakında girerim. Belki de girmem. Girmem sanırım nede olsa bu kişisel blog olabilir ama duygusala gerek yok bence kişiler ne yapsın benim yazdığım abzürt yazıları.

"Laaa napıyonnn bekir yaaaa" diyor düğündeki amca ve düğündeki ablalarda güzelmiş Allahı var yaniğ.
"Seviyorsun yalann mı? istiyorsun yalann mı?" gibi türküler çalışıyor tam kıvama geldim şimdi 10 tane yazı girebilirim buraya... şaka şaka bu yazıdan sonra bir şey yazmayacağım.

Bir yemek blogu yada arabalar üzerine bir blog açsam oradan reklamdan para kazansam nasıl olur? saçma olur demi. Ne gereği var arabalardan da anlamam, yemekten de anlamam en iyisi işi iyi yapanlara bırakmak.
Bu arada bir yemek sitesinin aylık reklam fiyatını öğrendim duyunca şok geçirdim resmen. Birde ünlü bir kadın portalı günlük reklam fiyatı da oldukça iyiymiş.

Neyse bu kadar saçmalamak yeterli sanırım. Şimdi bir başlık bulmalıyım. Ama bu yazıya hangi başlık giderki? aaa buldum! saçmalamak güzeldir. Biraz özenti gibi oldu ama kusura bakma :)

Hadi adios.

2 yorum:

  1. Ne demek i5 sahibi olmak böyle birşey onurcan

    YanıtlaSil
  2. Havan batsın emi! Ne var yani benimde i2 işlemcim var. Hava mı atıyorsun? Pehey!

    YanıtlaSil