15 Şubat 2012 Çarşamba

Kış ve İstanbul

İstanbul'a kış başka bir güzel yakışıyor. Hava güzel değil aslında böyle yazdığıma bakmayın. Dışarıda kar, çamur ve yağmur var.  Bu arada günlük Sosyal medya uzmanlığı kursum güzel gidiyor. Biraz karmaşık gibi gözüküyor ama ben başaracağım. Sosyal medya uzmanı olup sana öyle yazacağım. Fazla mı gelecek zamanlı cümle kurdum?

Havaların kötü olması bir yandan işime yaradı dışarı çıkasım gelmiyor yerler çamur iğrenç bi görüntü var. Bende nette  dolaşıyorum. Bir yandan ankara havaları dinliyorum. Bknz (Peçenekli Süleyman Biri birilerine) Tavsiye ederim ama yüksek sesle dinlemeyin az önce açtım annem kapat o müzüğün sesini dedi. Sesini kıstım. ve şuan sana yazıyorum hayla sana yazıyorum.

Nasıl blog yazıyorsam. İstanbul'daki havadan başladım, sosyal medya uzmanına girdim son olarakta ankara oyun havalarına değindim. Gerisini sen düşün. Bu arada başlığın adı da pek uymadı sanırım Kış ve İstanbul bunu gören insan sanırım romantik yada duygusal bir şey bekler. Ama bende o yok tüh tüh!

Neyse adios

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder