16 Mart 2012 Cuma

Boş Gereksiz İnsanlar

Ne kadar saçma insan varsa hayatımda işe yarayanından tutun da , boş insanlara kadar. Bazıları ise hepten garip kimi zaman iyi kimi zaman kötü , kimi zaman yakın kimi zaman dağlar kadar uzak. Siz nasıl insanlarsınız?

Bazen çok yakın olursunuz, bazen ise bunun tam tersi hayırdır ne oluyor? Bilmediğim bir durum mu var? Yanlış bir şey mi yaptım? (ki biliyorum yanlış bir şey yapmadım.) Eğer yapmış olsam çoktan özür dilerdim. Sanırım sorun sizde. Hepiniz işe yaramayan boş insanlarsınız.(ki lafım sadece burada bahsettiklerime hayatımda işe yarayan bir çok insan var.)

Saçma insanlar , saçma insanlar , saçma insanlar, gereksiz insanlar gereksiz insanlar gereksiz insanlar boş insanlar boş insanlar boş insanlar . Kimi zaman iyi olup kimi zaman kötü olan insanlar sizden NEFRET ediyorum.

Bir sorunun varsa konuş, susma anlarım bak onur bir şeyim var ondan böyleyim de ama nedir bu haller? nedir bu umursamazmış gibi tavırlar ? Nedir bir öyle bir böyle halleri? Nasıl bir şeysiniz? Anlamış değilim.

Ki zaten bundan sonra sizinle yakın olursam neyim. Neyse fazla konuşmayayım konuşursam ağzımdan kötü laf çıkabilir. Adios.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder