6 Ağustos 2012 Pazartesi

Oradan buradan şuradan

Yazmayalı uzun süre oldu.  Son 1-2 haftadan beri yazmak istiyordum ama bir türlü fırsat bulamadım. İş yoğunluğu, ramazan-oruç derken zaman akıp geçti. Dün gece “İşler Güçler” dizisini izlerken bir sahne dikkatimi çekti.  Murat Çemşir’in Ahmet Kural’a karşı yaptığı konuşma belki izlemiş olabilirsiniz. İzlemediyseniz yazının altında paylaşacağım oradan izleyebilirsiniz.

Aslında o adamın konuştukları tamda benim hayatımı anlatıyordu. İşte onu dinledikten sonra bu yazıyı yazmak istedim yaptığım tüm işleri bıraktım sadece yazdım ve düşündüm. Düşündüm de hayatımda ne kadar saçma insan topluluğu varmış. Bunu her geçen gün geçte olsa yeniden anladım.  Güvendiğin yarı yolda bırakmaz dediğin insanlar mı? Arkandan konuşup yanına geldiğinde canım ciğerim diyen insanlar mı? İşi düştüğünde yazan insan mı? dersin işte bu tür boktan insanlardan hayatımda fazlaca var. Sanırım bundan sonra olmayacaklar olmasınlar da zaten. Olaya birde iyi yönden bakmak gerekirse bu tür arkadaşların olması insanı daha da güçlendirebilir. Onların sayesinde kimseye güvenmemeyi, içinde arkadaşlarının olacağı güzel kariyer planları kurmamayı öğrendim. Çok sağolun bana bunları öğrettiniz. 

Biliyorum arkadaş konusunda biraz hassas olabilirim çünkü onlar benim için önemlidir değer veririm onlara. Güvenirim…  Bu yazımda artık arkadaşlarımla ilgili son yazım olacak, onları burada yazıp güçlü yada aciz gözükmeyeceğim. Yada onların istediği şey her neyse onu yapmayacağım. Onlara ihtiyacım olmadan yaşayabildiğimi göstereceğim.  Gerçi zaten yaşıyorum da arada bazıları çıkınca boşluğu hissedilebiliyor.

Neyse beni bu kadar yazdırma konumuna getiren o videoya gelelim. Video aslında çok güzel biraz bu konudan şikâyetçiyseniz sizde izleyebilirsiniz. Video da gözüme çarpan noktalar şunlardır.
“Ben bu hayatta çok çelme yedim Ahmet. Hem de en sevdiklerimden lan. Sıradan insanlar değil yani. Hani dönüp de böyle "Napıyosun lan sen napıyosun lan sen!" diyemeyeceğim kıyamayacağım insanlardı kardeşim. Ben bazen böyle kör olacak kadar çok seviyorum napim. Göremiyorum ki hiçbir şeyi. Karşımdaki canavarlar gözüme o kadar sevimli gözüküyorlar ki kardeşim. Sen onlara bir de benim gözümden baksan... Oğlum ben geçen seneye kadar dünyada gerçekten kötü bir insan olabileceğine inanmazdım ya.”
Burası aynen benim hayatımı anlatıyor.  Aşağıdaki yazıda fena değil.
“Bu bizim hayatımız bu bizim gerçeğimiz lan. Haliyle işte ben de herkese karşı önyargılıyım kardeşim gitti bitti işte oğlum. Etrafımda 3-5 tane adam kaldınız lan ben de o yüzden size sıkı sıkıya sarılıyorum işte. Kardeşim gözünü seveyim bak kendine dikkat et”

Yazının tamamı aşağıdaki gibidir:
Murat Cemcir: Olay Aşkın değil Ahmet'ciğim ya ben hâlâ saflığımdan gol yiyorum ya ona yanıyorum. Hacı abi öyle kolay değil işte ya. Ben bu hayatta çok çelme yedim Ahmet. Hem de en sevdiklerimden lan. Sıradan insanlar değil yani. Hani dönüp de böyle "Napıyosun lan sen napıyosun lan sen!" diyemeyeceğim kıyamayacağım insanlardı kardeşim. Ben bazen böyle kör olacak kadar çok seviyorum napim. Göremiyorum ki hiçbir şeyi. Karşımdaki canavarlar gözüme o kadar sevimli gözüküyorlar ki kardeşim. Sen onlara bir de benim gözümden baksan... Oğlum ben geçen seneye kadar dünyada gerçekten kötü bir insan olabileceğine inanmazdım ya. Yemin ediyorum bak. Ama işte gözümle gördüm, ikna oldum. Sen şahitsin. İnsan işte gerçekten kötü olabiliyormuş kardeşim. Sebep sonuç ilişkisi aramana gerek yok Ahmet. Olabiliyormuş. Aga, canımızı yakarlar kardeşim kendine dikkat et bak. Bunu yaparken de o kadar büyük zevk alırlar ki var ya. Sen ben dönüp orta hakeme bakmayız bile. Niye biliyor musun? Çünkü bizim için o apaçık penaltıdır. Ama onlar oynamaya devam ederler işte. Sen tevazu yaparsın, onlar gerçek zannederler. Sen, aman efendiliğimi bozmayayım onca yaşanmışlık var dersin, onlar pısıyorsun zannederler. Dedim ya kardeşim onlar için bu sadece bir oyun ya. Ama senin benim için öyle değil ki oğlum ya. Bu bizim hayatımız bu bizim gerçeğimiz lan. Haliyle işte ben de herkese karşı önyargılıyım kardeşim gitti bitti işte oğlum. Etrafımda 3-5 tane adam kaldınız lan ben de o yüzden size sıkı sıkıya sarılıyorum işte. Kardeşim gözünü seveyim bak kendine dikkat et Ahmet sen benim için çok değerlisin ya yemin ediyorum bak. Kardeşim diyorum oğlum daha ne diyeyim a. k. ya. Takma sen de kafana böyle şeyleri ya.

İşler Güçler 6. Bölüm Duygusal Konuşma Sahnesi izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder