19 Şubat 2012 Pazar

Sosyal Medya Stajyeri Arayan İnsanın Dramı

Buraya okkalı bir giriş cümlesiyle girdiğimi farz et. Bugün tasarlamış olduğum yemek tarifi sitesinin cssini hazırladım. Biraz zorlanmış olmama rağmen büyük bir başarı ile siteyi tamamladım. Tek bi eksik var oda düşük ekran çözünürlüklerinde site yamuk gözükebiliyor gerçi düşük ekran çözünürlüğü kullanan insan kalmış mıdır?

Biraz sonra kalkıp yemek sitesi için tanıtım introsu hazırlayacağım. Onun render işlemi yaklaşık 3-4 saat sürecek. O sürede uyumazsam bilgisayar açık kalacak ki buda iğrenç bir durum olacak nedeni ise uçak sesi çıkaran bir bilgisayarım var sanki evin içinde uçak kaldırıyor o derece kötü bir sesi var. Bu cümle ne kadar uzun oldu.

Bir yandan da uzun süreden beri uğraşmadığım affiliate marketing ve CPA işleriyle ilgili yeni fikirler geldi. İlerleyen günlerde onlarla ilgili çalışmalar yapacağım bu sefer diğerlerine oranla daha çok başarılı olurum inşallah. Bu arada acayip acıktım ya. Gidip bi nutella alayım sonra meyve suyu. He unutmadan tee 5. sınıftan beri merak ederim. Meyva mı? Meyve mi? Bazı yerlerde meyve bazı yerlerde ise meyva. Hep Türkçe hocama soracağım bunu diyorum ama bir türlü soramıyorum -_- İlginc

Yarın okulda var. Kesin gideceğim ders olmayacak ve onca yolu boşuna gitmiş olacağım. Ama olsun en azından arkadaşları görmüş olurum.
Bu arada aramızda kalsın hayla Sosyal Medya Uzmanlığı Stajyerliği yapacağım bi yer arıyorum. Bir türlü bulamadım. Ne zaman bulabilirim ki?

Aklıma bazen şöyle fikir geliyor. Monitoring yapan firmalar vardır kesin onların markaları hakkında yazı yazsam olumsuz bir şekilde onların ekranlarına takılsa ve altına "BENİ İŞE ALIN BENDE SOSYAL MEDYACIYIMMMM" diye not yazsam nasıl olur? Kesin işe alırlar demi? Bence alırlar neden almasınlar ki fıstık gibi fikir (biliyorum iğrenç)

Neyse adios.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder