17 Şubat 2012 Cuma

Mantar ve Grip

Merhaba yeni bir gün,
Merhaba bitmek bilmeyen grip,
Merhaba fotoşok,
Merhaba CSS,
Merhaba Sosyal Medya,

Merhaba faslını geçtiğimize göre yazımıza başlayabiliriz. Bu arada çok kötü grip oldum. Kardeşimin  yüzünden okuldan gitmiş eve grip getirmiş. Bende onu almışım. Şuanda yatak döşek yatıyorum.
Şaka şaka. Yine her zamanki gibi bilgisayarın başındayım. Bir yandan web arayüz tasarlıyorum. Bir yandan feysbugda arkadaşlarla konuşuyorum. Neyse ki tasarımım bitti. Biraz dinlendikten sonra O tasarımı Psd To Css ile CSS'e dökmeye çalışacağım. Umarım başarılı olurum.

Bu blogda kişisel tecrübe, bilgi ve fikir paylaşsam mı? Yani buna gerek var mıdır?  Yoksa direk hayatımdaki olayları, kafamdan geçenleri ne bileyim işte sadece abzürt olayları mı paylaşsam? Buna bir türlü karar veremedim. Bakalım ilerleyen günlerde ne olacak ona göre bir yol haritası çizerim kendime ve gereken neyse onu yaparım.

Sosyal Medya Stajyeri arayışım hayla devam etmektedir. Bir türlü bulamadım. Bulursam direk zaten buraya yazacağım. Bu arada google amcamız bizi indexlemiş. Heh yine iyiyiz. Yakında taglarla ziyaretçi gelebilir veya gelmeyebilir. Tam emin değilim.

Neyse beni mantar sote bekler gidip onu yiyeyim. Sonra gelir belki buraya tadını  yazarım. Belkide yazmam. O anki ruh halime bağlı.
İyice saçmaladım artık. Birde şuraya afilli bir başlık koysam süper olur he. Ama düşünüyorum da başlık bulamadım. Mantar ve Onur mu koysam? Yada Hastalık ve Onur? yada Hastalıkta sağlıkta yok yok bu fazlaca özenti oldu. En iyisi Mantar kokusu olsa nasıl olur?
Mantar ve hastalık ımm iyi gibi.

Heh karar verdim Mantar ve Grip. Saçma oldu ama iyi oldu iyi. Çok iyi oldu çok. Fazla konuştum sanırım.

Neyse adios.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder