22 Nisan 2012 Pazar

Çok zaman geçti!

Uzun süreden beri yazmıyorum farkındayım. Biraz unuttum gibi aslında öyle değil. İş yoğunluğundan dolayı yazacak zaman bulamıyorum. Ama bunu telafi etmek için bugün birkaç tane yazı girmeyi planlıyorum. Yazılarımdan biri sosyal medya ile olacak, biri ise şuana kadar yaptıklarımı anlatan bir şey.

Şuanda stajyer olarak başladığım ajansta çalışmaya devam ediyorum yaklaşık olarak üzerinden 40 gün geçti. Gayet güzel bir şekilde çalışmaya devam ediyorum. Birde şuanda sosyal medya üzerine bir blog tutuyoruz. O blogun editörlüğünü yapıyorum. Bir yandan da sosyal medya hesaplarını yöneltiyorum.

Sosyal akademi kursuna gittiğimi biliyorsun. O kurstan mezun olduk. Sosyal akademinin birinci dönem mezunlarındanım. Artık "SSMU"'yım yani "Sertifikalı Sosyal Medya Uzmanı"'yım. :)
Kursun bize neler kattığını yakın bir zamanda anlatan bir yazı yazmayı planlıyorum. En kısa sürede yayınlarım inşallah.

Okul hayatıma gelince... Okul biraz zor olsa da devam ediyor. Dersler biraz zor gibi özellikle matematik zaten ders olarak gördüğüm tek şey o. Diğerleri basit gibi. Türkçe ödevimi yaptım, ebt ödevimi yaptım. Tek bir tane ödev kaldı oda EBG  onuda yaparsam yapılacak bir şey kalmıyor.
Birde okulumuzun bölüm kurultayı olacak ona gitmeye karar verdim ve gidiyorum. Bekle beni Eskişehir! Benle beraber sınıftan 5 kişi gidiyoruz. Güzel bir etkinlik olacak. Amacım orada benim gibi sosyal medya alanında ilgilenen kişilerle tanışmak. İnşallah beklediğim şeyi gerçekleştirebilirim.
Salı günü de bizim okulda okuyan bir sosyal medya uzmanı ile tanışacağım.  Başka bir günde başka bir sosyal medya uzmanı ile tanışabiliriz.

Bir yandan da kafam oluşturduğum video projesini düzenlemeye çalışıyorum. Dilenk ve eda yardımcı olacaktı. Onlarında müsait olduğu bir zamanda videoda kullanacağımız metni ve nasıl seeding yapacağımızı konuşacağız. İnşallah güzel bir video çıkar ortaya eminim çıkacak! :)

Neyse bu kadar yeterli sanırım. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere Adios!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder