16 Mart 2012 Cuma

Yeni yeni haberler

Uzun süreden beri yazamıyorum bunun farkındayım. Sana çok güzel haberlerim var hadi yine iyisin.  Sana yazmadığım süre içerisinde başımdan geçenleri anlatacağım.

Sıkı dur başlıyorum!
Bir creative ajansta sosyal medya uzmanlığı bölümünde stajyer olarak işe başladım! Tarih: 13 Mar 2012. Ajans evime biraz uzak olabilir(yaklaşık 1 saat 20 dakika) ama olsun sonuçta işi öğrenmek için gideceğim ve bunun yanı sıra PHP , Photoshop gibi konularda da kendimi geliştirebileceğim.
Şuanda yaptığım işlem basit sayılır. Yeni bir site açıyoruz, bunun ürünlerini girmem gerekiyor bir günde yaklaşık 80 ürün giriyorum. Biraz zor oluyor ama olsun sonuçta bu site açılınca sosyal medya kısmıyla biz ilgileneceğiz. He birde sosyal medya takımı kurulacak ajans içerisinde mutlaka onun içinde bir yerde olacağım eminim bunu başaracağım.

Şuan bunları yazarken sol elim kaşınıyor hayırdır inşallah. Bir yandan da " LMFAO - Sexy and I Know It Official Video" (klibi ve şarkı sözleri +16) şarkısını dinliyorum gayet iyi sayılır. Neyse konumuza geri dönelim.

Bir yandan da okulla ilgilenmeye çalışıyorum. Bu hafta yani pazartesi günü anlatmam gereken bir kitap var onun özetini çıkarıyorum, ayna karşısında anlatma provaları yapacağım. Ama biraz heyecan var nedendir bilmem.
Kitap fazla ilgimi çekmediği için okuyasım ve anlatasım gelmiyor zorla da olsa anlatmam gerekiyor olsun yapacak bir şey yok.

Sosyal medya kursumuzda süper gidiyor bu hafta SEO konusuna değindik, süper anlatımlar ve süper örnekler vardı. Gelecekte işime yarayabilir.

Biraz da kendimden bahsedeyim kısacası hayatımdan. Bazı önemsiz insanları hayatımdan çıkartmaya karar verdim. Yani bana önem vermeyen, normal de iyi olup gerçekte boktan olan tipik insanlarla mesafeli davranmaya ve hatta konuşmamaya karar verdim. Umarım pişman olmam biliyorum olmayacağım da. Onların zaten umurunda değilimdir de bilsinler istedim.
Artık diğer arkadaşlarıma önem vereceğim mesela onların yap dediklerini yapacağım mesela onlarla birlikte güzel etkinlikler yapmaya çalışacağız ne bileyim işte bir şeyler yapacağım onlarsız.

Neyse bu kadar yeter Patron kızar! Ben çalışmaya döneyim hadi adios!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder